December 7, 2012

FINALLY..THE TIME HAS COME :)

Assalamualaikum wbt..

Fuyyo..dah dekat 2 thn kut aku tak update blog ni..berkubur tanpa batu nesan.hehe..Tiba2 tergerak hati nk tulis kat sini ..sementelah rasa kemalasan yg membuak2 semenjak lg kurg 10 hari lg aku nk tukar status..Akhirnya aku Cik Nor Azurah dah nak tukaq status dah..boleh tahan tua jugak.kawen umo 27 kan.hehe.tapi takpe ape pun aku bersyukur sgt2 dipertemukan jodoh dengan tunangan aku tu. Actually dalam kitorg duk secret2 berjaya jugak buat surprise utk ramai org kat opis ni. tadaaa! wpon ada jugak rahsia terlepas ke beberapa org (dok tahu guaner derang tahu..). Rumors..gossip ..alaa tu std aa.ni dh ada kad jemputan jadi bukti..i dh tak kisah uols.haha

Aku sendiri pon tak sangka..dlm aku mencari2 dan give up seketika..rupanya jodoh aku kat miros rupanya. Bila ingat balik peristiwa awal2 aku kat cni..rasa nk tergelak sendiri. Countdown dari hari ni, lagi 7 hari la aku nk bertukar status..Semoga semua lancar dan selamat hendaknya.. Skang ni dah dtg mcm2 feeling ni. Cuak, risau, tak sbr (cm gatal plak kanz) seme ada.. bak kata omputih butterfly in my stomach..Emosi pun mula la tak berapa nk stabil dh. asek nk marah je ni..

Sambil2 sibuk dgn preparation, aku ada pikir jugak la psl masa depan aku ni. Kalo sebelum ni masa single aku de target phd by 35-36 plg lewat.tapi skang kena tukar plan la..dan plan tu belum nampak lagi camane. Mungkin nnt ada peluang/rezeki lain...aku jugak duk memikirkan camane nnt pas kawen,bukan je tukar status jadi married, tukar juga status jadi surirumah..hehehe.kdg2 rasa tak sbr nk berenti.kdg2 rasa cm ..erm ape nk buat sehari2 kalo tak masuk opis.sedangkan last wk aku asek dpt mc pun rasa cam nk mereng duk lepak sorg2 kat rumah. kata org alah bisa tegal biasa. yang penting dpt hidup dgn someone we love..tu lebih bermakna kot.hehe

Sementara aku duk countdown ni, mebi ada lagi blog yg akan di update utk aku meraban2.ok chiow!







No comments:

Post a Comment