March 8, 2013

Pukul 1 pagiii..

12.37 am , hari sabtu.. 

mata segar lagi taktau apa nak buat..husband pon ada talk kat campus dia,xde sape nk layan diri ini (ayat kasihan,cess)..so takde benda nk buat,teringat nk update blog.. last wedn, aku dah pegi submit document2 untuk UK visa application.. setelah berhempas pulas diri ini seorangan kesana kemari demi untuk mendapatkan setiap detail doc tersebut,makanya berakhir jugak,,huhu.. bukan takat isi online je byk songeh, smpi ke appointment pon mcm2..bersyukur sgt ia dh berakhir,dgn kesabaran yg telah menipis,senipis kulit bawang dah...menurut pihak vfs(company yg mengendalikan urusan visa ke uk dan ostolia tu),..normal punya application ambil masa 7-15 hari bekerja. kalo nk cepat duit extra hokay?! xpe la, kira besa2 sudah..kalo husband i tan sri mmg i bleh byr so uols cpt2 btau resultnya.. lulus ke tak..harap2 seme lancar,tade masalah ...  

keesokan harinya, aku ditugaskan untuk mengambil kunci rumah mr cardiff yg baru siap itu..setelah membuat bayaran maintenance utk rumah tersebut di opis iaitu terletak di pekan kajang, aku diminta pergi ke tempat kejadian utk mengambil kunci tersebut...staff derg dh ada kat situ,so dia bwk aku masuk rumah,dan jika apa2 yg tak kena mmg aku komplen (ye la,rumah mu,rumah ku jua)... kira ok la,takat mslh kecik2 tu,no biggie..sbb still dlm warranty..cuma ada jiran yg ... erm takpe la..smpi situ je ayat..kiranya jiran tu xbest la..agak2 nk kena sekeh jugak la... (geram mewakili mr cardiff)..

ok,lepas seme2 yg di atas,aku free...iaitu hari ni la bermulanya ke-free-an tersebut..wpon baru sehari..dh mcm cacing kepanasan..aku xtau nk buat apa..tgk tv,dh tak larat tgk..baru sehari tu,aku dh mula risau,kalo sebulan aku membela badan cmni,mau jadi doremon,silap2 mr cardiff tak kenal aku balik nnt...hua2.. hurmm,,good news..beliau akan pulang utk mengundi,dan beberapa urusan lain..sbb tu aku slalu berdoa cpt la pak najib umumkan pembubaran parlimen (eh siap nama najib lagi aku sebut dlm blog, xpenah2..) 

memandangkan esok cuti,aku telah mengajak mmbr aku berfoya2 esok..sementara masih 'single' ,buat la apa ko nk macikkk.. oleh itu, dgn segala hormatnya,aku mengundurkan diri untuk beradu..sekian,coretan aku pg2 buta ni..tata

No comments:

Post a Comment