February 4, 2009

february comes...

macam2 yg berlaku dalam bulan ni...semuanye menguji kekentalan jiwa raga.but its ok..entah angin positif entah dari barat daya,entah utara yang tiupkan semangat untuk aku...aku jadi lebih bersemangat nak settlekan benda2 ni semua.berkat doa ibu agaknya.mekasih mak..this 10th of feb aku akan presentkan 1st proposal aku kepada my supervisor..even until saat ni,ak tgh bermatian2 siapkan 3 chapter untuk projek aku..menjelang 21 feb pulak aku akan menduduki satu exam yg besar.kalau ak lulus dan layak, satu perubahan yang besar akan berlaku.ala2 anjakan paradigma gitu..tapi before that,banyak benda yg aku kene study balik termasukla pape je pengetahuan umum yg berlaku kat alam fana ni.
oh ya,last weekend i went to petrosains with my besties n we really have lots of fun..best sungguh.selain dpt enjoy ngan kawan2 dpt jugak pengetahuan2 yang berguna..actually byk lagi yang aku nak membebel kat cni..but i have so many work to do..proposal..proposal..proposal...ganbatae!!

No comments:

Post a Comment