February 6, 2009

thank you Allah...

hari ni aku bangun awal sbbnye byk bende sgt nak kene settle..masuk je lab kol 7.30,ak trus get ready untuk ajar lab bdk2 ni,then trus g meeting...mmg la mcm biasa, bila nak masuk meeting rasa takut tu mmg tak dpt nak elak sbb kene present progress research..alhamdulillah disbbkan pertolongan dari mr taher n kak nazrul (kerana menggula-gulakan our supervisor),aku punya presentation ditunda...rasa relieve sgt...tq so much to both of u.

hurmm..actually tiba2 teringat kat my hedgehog..i named it kreacher sempena nama seekor elf watak dalam muvie favret aku, tak lain tak bukan harry potter.dah 8 bulan aku bela dia.actually,tu hadiah dari abg ipar aku sbb aku sgt tgk sekor hedgehog yg dia bela..dengan bantuan my rumet yang slalu mandikan die..dulu si kreacher ni kecik aje..kecik dari tapak tgn,skang dh jd anak truna dah,besar dari tapak tgn aku ni..:)..nasib baek la kreacher ni tak byk songeh, die ok je even aku sgt bz.kdg2 2-3 ari aku tak jenguk die dlm cage.janji makan minum die ade. ekceli aku nak letak gmbr kreacher skali kat cni,tapi disbbkan aku baru blajar menulis blog ni,aku tak tau kat mane nak klik utk upload gmbr..hehe(malunyee).k la nnt bila aku dh blaja aku letak.promise!!

No comments:

Post a Comment