February 11, 2009

tq for appreciate it..

actually terharu jugak coz ade some members ni ckap derang tersentuh bila baca ade satu blog yg aku tulis kat frenster...tq la korg.it just come out from the bottom of my heart..


anyway, asg analysis and design aku still tergantung,tak siap lagi..bukannya aku tak buat, but aku calculate dh byk kali,the answer still not same as in that book.sucks!that means i hv to stay up again tonite..huhuhu..hope aku dpt settlekan tonite.


whatever pown, ekceli aku nak diskas pasal berat badan ni..aku ni dikatakan dalam kategori yg bertuah la sbb berat aku ssh naik dan senang trn..masaelahnye,aku nak naikkan berat aku so that aku blh buat seswatu yg aku dh lama nak buat>>derma darah.dh bnyk kali aku cuba tambahkan berat bdn aku ke 45 targetnya..tapi fail jugak.tak taula,tapi aku still tak giveup..aku akan terus mencuba..ntah la,aku tringin sgt nak derma darah,ntah ape yg sronot sgt aku pon tak tau,yang aku tau aku nak jugak derma at least once in my life(betul2 punya azam ni chaiyyok2).tiap2 ari aku akan update brape brt aku kat mesin penimbang batu/simen dlm lab ni..bgs jgk,tak pyh aku beli scale.so, aku nasihatkan kepada yg mempunyai brt bdn yg ideal,pergilah menderma darah..anda patut bersyukur coz u r qualified..ade lagi org kat luar sana tak berpeluang pon..mcm saya.:(


p/s:dah lama tak jumpa my niece n my nephew.miss u so much my babies..


No comments:

Post a Comment