February 10, 2009

as i promised




shame on me,memalukan..cmne la aku tak perasan ade symbol untuk add picture kat blog ni,..aduss..tanak la ckp pasal tu dah..ok seperti yg dijanjikan,aku letak gmbr kreacher kat cni..comel kan..skarang die sudah gumuk..asek makan tdo je..hehe
memandangkan last weekend adalah 3 hari, so aku mmg melagho je sambil layan cd..what a waste time,but becoz of that, i start this new week with a new me,new spirit(ye la,takkan nak maen lagi kut,melampau le)...dgn komitmen2 yg bertambah, i take it positively.yes..so delightful..my mood is very good today and i smile all the time(termasuk la tgh menaip ni,tak caye sudah)..hehe..really feels good today.yang menambahkan percent good mood ak lg, 2 my besties juz call me..miss u aan n sue..hope we can meet really soon!

No comments:

Post a Comment