March 18, 2009

kenduri kawen


ermm..dh brape hari tinggalkan blog..nak crite pasal last weekend aku pegi majlis kawen my fren..best nye dpt jumpe kawan2..tak sangkanye dh dekat 8 bulan aku dh abes degree..cptnye masa berlalu bila pikir2 balik...actually,bila tgk balik muka mmbr2,derg seme dh keje,pegang duit sendiri,mengumpul harta untuk simpan,enjoy,kawen,ade la rasa terkilan sikit.ye la aku ni blom ade pape lagi..tp aku still dengan pendirian aku yg mengatakan,jalan yg aku pilih ni adalah tepat dan sgt sesuai dgn aku..i dont mean that i really love to study,tp ntah la,bila compare blaja dgn keje, i course i will say,study is muchooo fun..hmm berbalik kepada cerita pegi kawen td,masa majlis tu sembang punya sembang, rupanya ramai yg dh nak kawen,hujung thn ni,thn depan,,,conform2 la,sedikit sebanyak aku agak risau.ye la umo dh lanjut,,.mcm2 aku pikir dlm kepala otak ni,,kan bagus if ape yg kite plan terus2 jadik je..mimpi je la..sigh~~tanak la masuk kelab A..hisyy nauzubillah..huhu..yg aku tahu skarang ni aku hanya mmpu berdoa semoga aku akan berjumpa dgn jodoh aku..insyaAllah..amin amin aminnnn

kat sini aku attach kan gmbr2 kenangan mlm tu..


























































1 comment: