March 11, 2009

mind vs soul..

Nampaknye gangguan terus berlaku..bunyi2 yg dikeluarkan oleh compactor machine dari lab sebelah terus membingitkan telinga aku yg tak seberapa tenteram ini.Sesungguhnya setelah aku membaca satu jurnal mengenai ‘rheological properties of EVA polymer in bitumens’,aku berasa malas untuk meneruskan pembacaan aku.
Hati aku lebih melonjak2 untuk menghabiskan bacaan novel ‘new moon’ yang tinggal sedikit lagi..dengan harapan edward cullen akan muncul di 2-3 chapter kedepan yg bakal aku baca,sesungguhnya aku tak sabar menunggu jarum jam yg terpendek itu mengarah kearah pukul lima,jadi aku boleh balik dan terus membaca novel tersebut..
akan tetapi harus aku kuatkan iman,akal yang waras membisikkan,’zura,kamonla..baca lagi 1 jurnal,so mlm ni ko tak payah buka file research ko lagi,n ko boleh melayan novel tu dgn senang lenangnye di atas katil yg empuk tersebut”...disebabkan bisikkan itu,aku gagahkan perasaan ini,dengan paksa rela aku cuba fokuskan pembacaan jurnal yg aku printkan pagi tadi,walaupon mata aku sesekali menjeling2 beg pack polka dot disebelah aku yg didalamnya berisi novel yg aku ingin baca itu..ohoh..:p

1 comment: