May 16, 2009

no mood.. :(

walaupon mood aku sememangnya tak berapa nak bagus hari ni,rasa macam nak tulis something kat cni.memandangkan aku melepak je seharian dalam bilik ni,rasa macam sedikit blurrr..seolah2 amnesia..cuba mengingati,menyedari alam realiti yang tak berapa indah aku kira..semacam rasa nak pegi buat bungee jumping kat KLCC...still blurr actually,selepas berhibernasi agak lama..ini adalah fenomena biasa bila aku stress..stress coz ade proposal presentation next monday..yg dem nye,spttnye last thursday,then di postpone kan,tu lg tensen..
oh yea..nasib baikla malam ni aku nk pegi tgk af,so blh aku mengambil angin luar smbil chatting2 ngan member2 yg dah lama aku tak jumpa.(anyway,vote for aril!)tetapi sedikit curiga ade ke kedai yg buka af sedangkan malam ni ade final game footbal mu lwn pebende ntah..aduih..ini satu fenomena yg aku tak berapa bekenan..tanak komen banyak2,lu pikirla sendiri,kalu blur tak yah pikir.huhu...

seems like my life routine will have a huge transformation because of certain matter that i cant avoid..and it already started..i dont know whether i like it or not..hurmm..i'll survive,camon!!

1 comment: