May 12, 2009

Selamat hari ibu, Puan Faridah!!

im not sure wether im too emotional today or it was a true feeling that everybody will feel if they read this news.could u plz click the address below...and tgk betul2 gambar pada article tu..fikir-fikirkan lah..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0513&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_02.htm

cant u c how the mothers face?i really feels like want to cry..cuba la imagine, anak yang dikandung 9 bulan,ditatang dari kecik smpi besar,anak yang disayangi sepenuh hati digari sbegitu rupa disebabkan padah merempit..i dont really know who to be blamed for this...adakah anak berdarah muda yang tidak memikirkan masa depannya n org yang disayangi or slh ibu bapa yang terlalu memberi kebebasan dan tak mengambil tahu tentang perilaku anaknya di luar. Im sooo sad bila aku tgk expression makcik tu..seriously..

may be topik aku kali ni ada kena mngena dgn sambtan mothers day..actually aku dah wish,but havent prepare the present yet for my beloved mak..(hmm still thinking)..so, dikesempatan ni, aku mengucapkan happy mothers day to my mak, Pn Faridah Ahmad dgn ucapan 'tima kasih atas segala jasa mak mengandungkan,membesarkan,menahan perasaan semasa orang buat perangai masa kecik2 dulu,for ur love,(feelz like want to cry..),and everything..,saya sayang mak'....sob sob..

2 comments:

  1. oyh~

    adei~

    lmbtnyer wish..hoho...hahaha......

    ReplyDelete
  2. besar ke skrg ni?..rsnya x..he~ selamat hari bu jugak wat makchaq ku yang terchenta..

    ReplyDelete