May 31, 2010

sunyi nye

tgn rasa buhsan sgt kat lab...nobody here except me yg mcm penunggu..dh habis puas surf tenet,dgr lagu2 korea...tetibe rasa mcm nak g bersiar2 di tengah panas terik kat luar nun...aduyaii...ape nak buat ni...

bercerita pasal master ni, pasni aku akan smbg buat lab without buffer i hope...semuga semua cukup la bekalan2 kat lab ni...ahh busan ckp pasal lab..tukar2...jum pikir and list out ape masalah yg ade dalam kepala hotak aku ni;

1. lab master (of course la ni top chart)
2. financial - termasukla hutang hutangan(kete,ptptn,sewa bilik,duit nak spend shopping,bla bla)
3. life partner - ni paling susah ni
4. time management
5. busan dengan kehidupan di sini yg sunyi sepi (takde member nak hangout dah pasni,derang seme dah nak kawen)
6. viva-(ini bukan jenama kete tapi viva master...ceh long way to go miss)
7. pimples (ni masalah dan jugak outcome dari masalah2 yg dalam kepala hotak aku)
8. risau-slalu pikir, sape la nak amik aku keje pas abes master ni..huhu

abes ape aku nak buat dengan masalah2 tersebut? kalu buleh dump kat tempat pembuangan sampah dah lama aku buat...haishh

No comments:

Post a Comment