June 8, 2010

aku suka bila...

aku suka n feeling happy bila.....

> aku tido (coz aku x perlu pikir apa2 n no need to feel anxiety about everything)

> aku shopping (coz tu mmg hobby aku)

> aku call n dpt bebual wit my femly members

> hangout dgn member2 aku (tapi jarang sekali daa...semua dah bz dgn kerjaya msg2
mereka dah kawen

> surf tenet dan dpt layan crite n drama2 korea (coz itu mmg hobi aku sesangat n
bila aku layan seme problem2 aku trus aku tak ingat)

> bila aku dpt makan spaghetti bolognese bersama sauce yg sgt banyak macam
letak kuah laksa

> bile dapat beli sumthing yg baru (baju baru ke, jam baru ke, kasut baru ken etc),,,
kalu bleh nak tdo sekali ngan barang2 tu

opss cont balik, tadi kuar nak g toilet pastu tak jadik..haduii>>(ni pon nak crite ke??)

> tetibe aku rasa diri ini kurus dan slim

> pimples yg dekat muka ni hilang

> semua org punctual if ade janji dgn aku

cant think anymore, cont tomorrow..uhuh..

No comments:

Post a Comment