December 9, 2012

hari ni hari ahad..

sementara tgh nonton bola..sempat nk berbloging ni. hari ni x spt diplan...ingatkan nk lepak rumah je smbil men masak2..tapi tetiba tunang aku tpon ajak g putrajaya utk aku menyibuk sesi photoshoot after-wed seorang member beliau. ceh..ye ye aa je aku ni kata tanak jumpa smpai hari nikah..hehe..sneaky kan kitorg..takpe bukan wat pe pon..jumpa ramai2..

tgh photoshoot tadi mmg terserlah la sifat2 puteri lilin aku..bukan mengada2 tapi siyes tak tahan panas..akibatnya muka aku dh nek bintik2 dan menjadi gelap..aduh stress ni..lagi 5 hari muka jadi gelap plak..ni mmg komplikasi pompuan sblm kawen agaknya..kena make sure kulit dlm keadaan yg baik smpi hari kejadian. smpai kan nk tgk cermin pon aku takde mood.

esok sehari lagi keje sblm aku start cuti..hurm esok ada task berat ni..semoga seme berjalan lancar hendaknya..esok juga hari aku ambil baju untuk majlis kahwin kedua2 pihak. risau jugak camane derg oter baju tu..aku takut kang nmpk pelik plak bila aku pakai...adoi..seme nk risau..cuba bertenang, bertenang, bertenang...


No comments:

Post a Comment