January 8, 2013

Pejam celik pejam celik

Assalamualaikum..

kejap je..dah 3 mgg rupanya aku jadi bini org..mmg betul la apa org ckp,kawen tu best.hehe.byk benda baru, family baru,tanggungjawab baru dan komitmen baru.still dlm mood penyesuaian.wpon kekdg aku terlupa dan perasan sendiri masih anak dara..dan sedikit mls2 cm bese...

tapi skang ni aku tgh rasa bercampur baur memandangkan lagi 3 hari suami nk pulang ke cardiff demi tanggungjawab beliau.aku rs nnt ada jugak org wat drama kat klia sabtu ptg ni. sbbnya date aku ke sana belum cnfm..mcm zero lg status..jadi aku sgt risau..semoga xde la lama sgt untuk aku menyusul.. insyaAllah. Mungkin rezeki lepas kawin agaknya, ada beberapa rezeki dan good news yg aku dpt..alhamdulilah..kepada yg dtg ke kenduri kawin aku dan suami..terima kasih byk2..kepada yg tak dtg..aku phm dgn constraint2 yg ada..xpe..doa korg seme dh cukup.mekasih uols..tlg doakan aku cpt2 menyusul ke sana utk bersama dgn suami aku..

No comments:

Post a Comment