March 25, 2009

to all women..

today no more question,cube korek2 td kat frienster tade lagi dh..hehe..rasanya sape2 yg baca paper smlm tahu pasal sorg perempuan yg dirogol dan digantung di pohon durian..(lupe kat mane)..ms baca artikel tu,meremang jugak bulu roma aku,aku kira bukan aku sorg jer,malah wanita2 yg lain pon merasai perasaan yg sama..alangkah sungguh kejam binatang tersebut..langsung tak berperikemanusiaan..marah sungguh aku lepas baca tu..semoga Allah swt membalas setiap perkara yg dilakukannya..geram btol aku..mmg setan bertopengkan manusia..
so,aku kat cni ingin menyeru kepada diri sendiri semua gadis2,anak2 dara,bini org,mak org,kakak org,sape2 je la yg berjantina perempuan,sila berjaga2 tak kira anda diluar @ di dalam rumah..berhati2 dgn org sekeliling..jika anda keluar,cuba elakkan berseorangan,jagalah aurat anda..zaman sekarang ni,ramai org lebih menjunjung nafsu daripada agama,mereka hilang pedoman hingga tak dapat bezakan ape yg patut dan ape yg tak patut..

disini aku pon nak berkongsi perkara yg tak berapa serius tapi kire pengalaman jugak la..
my parents mmg selalu pesan,dont u ever keluar sorg2,tambah2 aku tinggal berasingan dengan derg ni..selama 4 thn aku kat upm ni mmg aku patuh la..then msk thn kelima ni benda nak jadi,disebabkan aku terpaksa melalui satu weekend yg memboringkan(rumet balik kg),so aku langgar janji aku n maka keluar la aku sorg2 ke salah satu shopping centre yg berdekatan..nak dijadikan cerita,agaknya tulah aku dpt sbb tak dgr ckp parent ak,3 org lelaki asek ikut je aku kat dlm pusat membeli belah tu..nasib baekla kat tmpt ramai org..aku ingat derg ikut aku kejap je,pas aku tak lyn agaknya derg akan giveup la kot..rupanya tak,aku msk setiap kedai diorg ikut aku..aku buat2 masuk toilet pon derg tunggu kat luar..sudah..aku dah gelabah cipan,maka aku try kol rumet aku,die nasihatkan aku stay kat tempat ramai org..masa tu mmg nak nangis sbb tak dgr ckp parent aku..then tiba2 ade sorg mmbr aku kol (agaknya tak sedap ati kwn die dlm masalah ni),aku bitau die ape yg terjadi then die pon trus dtg amik aku..huhu..w/pon benda ni tak serius,x jadi ape2..tapi aku mmg serik nak kluar sorg2 lagi..

No comments:

Post a Comment