January 12, 2013

Bengkak mata...

Semalam ptg aku suami aku selamat berlepas ke perantauan semula. ramai famly member yg dtg termasukla family sebelah aku. spt yg dijangka mmg drama kat situ. aku kalo dh stat nangis mmg susah nk berenti..kol 6.30 beliau trun ke balai berlepas..masa tu Allah saja yg tau mcm mana.sakitnya mcm mana.. ni lah dugaan paling berat bg aku...berjauhan dgn suami selepas 3 mgg kawin..dan masih tade confirmation date bila aku leh pegi sana.

waktu menulis blog ni skang adalah kul 8 am. bangun tdo masih sambung nangis...org dgr, org tgk...akan ckp..alaa kejap je,rilek aa...bila korg duk kat tmpt aku..korg tau la rasa mcm mana..huhu.mata aku mmg sebengkak-bengkaknya..mmg jap lg kuar aku kena pakai sunglasses...mmg bajet retis. dlm hati semoga suami selamat smpi di cardiff. semoga kami berdua kuat dan sentiasa dilindungi dr apa2 perkara buruk..aameennn.InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment